wtorek, 22 maja 2012

TRS 2009-pokaz możliwości.

Wreszcie udało mi się zrealizować film pokazujący częściowo możliwości gry TRS 2009 dzięki programowi Bandicam w wersji testowej. Nie jestem autorem obiektów widocznych na filmie, ale trasę tą częściowo sam złożyłem przekształcając trasę innego autora, co kosztowało mnie trochę czasu. Wagony użyte w tym filmie i elementy scenerii nie wszystkie są dostępne w wersji podstawowej, i wymagają użycia menagera zawartości, ale do tego trzeba mieć konto na http:/www.auran.com/ i zarejestrowaną tam grę . Co do dwóch ostatnich wagonów, nie pasujących do składu, pozwalają na obserwacje tego, co się dzieje za oknem wagonu. Czerwona lokomotywa SU-45 ma bardzo dobrze dopracowaną fizykę zachowania się pod czas jazdy w przeciwieństwie do większości lokomotyw, co widać wyraźnie na filmie.Nie stety, dźwięk lokomotywy jest zniekształcony i nie wiem za bardzo ja go zoptymalizować. Oto film:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz